Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakori kérdések

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Utánvét
  • Előre átutalás
  • Személyes átvétel esetén készpénzes fizetés

Átutalással fizetnék, hova utaljak?

  • Név: Baráz Szilárd
  • Bank: K&H Bank
  • Számlaszám: 10400195-82535253-49571009

Mikor kapom meg a számlát?

  • Webáruházunk a rendelésről készült számlát a sikeres átvételt követően küldi el elektronikus formában a vásárlónak a magadott e-mail címre.

Papír alapú számlára is szükségem lenne, megoldható esetleg?

  • Nem, mert mi környezetbarát eszméket vallunk. Nem termeljük a szemetet, csak emailben küldünk számlát.

Rosszul adatam meg az email címem. Másik email címre kaphatok számlát?

  • Természetesen tudjuk ezt pótolni. Ehhez kérjük írjon az info@sandblastdesign.hu és adja meg a helyes e-mail címét amire elküldhetjük a számlát.

Mivel tudok fizetni a GLS futárnak?

  • A futárnak bankkártyával és készpénzzel is fizethet átvételkor.

Ajándékkártyával fizetnék, mi a teendő?

  • Az ajándékkártyánk egy virtuális termék. Egy PDF formátumú utalvány. Az utalvány egy kódot rejt, amelynek felhasználásával az utalvány értekének megfelelő összegben csökken a webshopban a fizetendő összeg. A kódot a pénztárnál tudod megadni a kupon beváltása pontnál.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Milyen szállítási módok közül választhatok?

  • Átvételi pont, Csak előzetes egyeztetéssel!
  • 5420 Túrkeve Kisújszállási u. 2
  • Foxpost csomagautomata előre utalással
  • MPL Csomagautomata előre utalással
  • MPL Postán maradó szállítás előre utalással
  • MPL Posta Pont szállítás előre utalással
  • MPL Házhoz szállítás előre utalással
  • GLS Futár utánvéttel

Mikor kapom meg a megrendelésem?

  • Legtöbb esetben a megrendelést 1-2 munkanapon belül teljesítjük.

Külföldi címre szállítanak?

  • Nem.

Ha személyes átvételt választok, mikor vehetem át a megrendelést?

  • A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést. Ezt követően 5 munkanap áll rendelkezésre az átvételre, telefonos egyeztetést követően. Akár hétvégén is.

Ki lehet bontani a csomagot átvétel előtt?

  • A csomagot csak kifizetés, illetve átvétel után lehet kibontani, de ha bármilyen okból nem tetszik Önnek a termék, akkor 14 napon belül visszaküldheti címünkre saját költségén és mi visszafizetjük a rendelés értékét.

Mi a teendőm, ha hibás terméket kaptam?

  • A sérülésről, hibáról küldjön fotókat az info@sandblastdesign.hu e-mail címünkre. Ezután az ügyfélszolgálatunk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot és tájékoztatni fogja a probléma gyors megoldásának lehetőségeiről.

Egyéb kérdések

Vállaltok garanciát a termékekre?

  • Igen, 100% pénz-visszafizetési garanciát vállalunk minden termékünkre. Prémium minőségű anyagokkal dolgozunk! Csak akkor fizetsz, ha elégedett vagy a minőséggel!

A táskák moshatóak?

  • Igen, kímélő programmal 30 fokon akár gépben is! Nincs több koszos táska :)

Ha valamire itt nem kapsz választ, keress az info@sandblastdesign.hu-n!