Gyakori kérdések
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módok közül választhatok?
- Utánvét
- Előre átutalás
- Személyes átvétel esetén készpénzes fizetés
Átutalással fizetnék, hova utaljak?
- Név: Baráz Szilárd
- Bank: K&H Bank
- Számlaszám: 10400195-82535253-49571009
Mikor kapom meg a számlát?
- Webáruházunk a rendelésről készült számlát a sikeres átvételt követően küldi el elektronikus formában a vásárlónak a magadott e-mail címre.
Papír alapú számlára is szükségem lenne, megoldható esetleg?
- Nem, mert mi környezetbarát eszméket vallunk. Nem termeljük a szemetet, csak emailben küldünk számlát.
Rosszul adatam meg az email címem. Másik email címre kaphatok számlát?
- Természetesen tudjuk ezt pótolni. Ehhez kérjük írjon az info@sandblastdesign.hu és adja meg a helyes e-mail címét amire elküldhetjük a számlát.
Mivel tudok fizetni a GLS futárnak?
- A futárnak bankkártyával és készpénzzel is fizethet átvételkor.
Ajándékkártyával fizetnék, mi a teendő?
- Az ajándékkártyánk egy virtuális termék. Egy PDF formátumú utalvány. Az utalvány egy kódot rejt, amelynek felhasználásával az utalvány értekének megfelelő összegben csökken a webshopban a fizetendő összeg. A kódot a pénztárnál tudod megadni a kupon beváltása pontnál.
Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések
Milyen szállítási módok közül választhatok?
- Átvételi pont, Csak előzetes egyeztetéssel!
- 5420 Túrkeve Kisújszállási u. 2
- Foxpost csomagautomata előre utalással
- MPL Csomagautomata előre utalással
- MPL Postán maradó szállítás előre utalással
- MPL Posta Pont szállítás előre utalással
- MPL Házhoz szállítás előre utalással
- GLS Futár utánvéttel
Mikor kapom meg a megrendelésem?
- Legtöbb esetben a megrendelést 1-2 munkanapon belül teljesítjük.
Külföldi címre szállítanak?
- Nem.
Ha személyes átvételt választok, mikor vehetem át a megrendelést?
- A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést. Ezt követően 5 munkanap áll rendelkezésre az átvételre, telefonos egyeztetést követően. Akár hétvégén is.
Ki lehet bontani a csomagot átvétel előtt?
- A csomagot csak kifizetés, illetve átvétel után lehet kibontani, de ha bármilyen okból nem tetszik Önnek a termék, akkor 14 napon belül visszaküldheti címünkre saját költségén és mi visszafizetjük a rendelés értékét.
Mi a teendőm, ha hibás terméket kaptam?
- A sérülésről, hibáról küldjön fotókat az info@sandblastdesign.hu e-mail címünkre. Ezután az ügyfélszolgálatunk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot és tájékoztatni fogja a probléma gyors megoldásának lehetőségeiről.
Egyéb kérdések
Vállaltok garanciát a termékekre?
- Igen, 100% pénz-visszafizetési garanciát vállalunk minden termékünkre. Prémium minőségű anyagokkal dolgozunk! Csak akkor fizetsz, ha elégedett vagy a minőséggel!
A táskák moshatóak?
- Igen, kímélő programmal 30 fokon akár gépben is! Nincs több koszos táska :)
Ha valamire itt nem kapsz választ, keress az info@sandblastdesign.hu-n!