Fizetés, szállítás
Milyen fizetési módok közül választhat?
Kiszállítás esetén a vásárolt termék kifizetése a legtöbb esetben utánvéttel történik, melynek gyakran plusz költsége van, de lehetőség van személyes átvételre és előre átutalásra is. Előre utalás esetén meg kell várnunk, hogy a rendelés értéke beérkezzen a számlánkra.
Milyen szállítási módok közül választhat?
Termékeinket legszívesebben csomagautomatába küldjük, de lehetősége van a rendelés során kiválasztani a személyes átvételt. Személyes átvétel esetén leghamarabb a rendelés leadásától számított 2 munkanap elteltével juthat hozzá a termékhez.
Szállítás díja
Minden temékünknél más szállítási költséget állapítunk meg, hiszen különböző méretű, és tömegű termékeket árulunk. A kívánt terméket a kosárba helyezve a szállítási információk menüpontban megtekinthető a termékre vonatkozó szállítási költség.
Webáruházunkban előfordulhatnak ingyenes szállítású termékek is, melyet egy egyértelmű Ingyenes kiszállítás ikonnal jelölünk a termékoldalon és a termék listaoldalon. Abban az esetben, ha ingyenes szállítású és szállítási díjas termék is található a kosárban, felszámoljuk a szállítási költséget.
A várható szállítási költséget a rendelés véglegesítése előtt megjelenítjük úgy, hogy a vásárlónak lehetősége legyen megszakítani a rendelési folyamatot.
Minden tételnél törekszünk arra, hogy a tőlünk elvárható legpontosabb szállítási költséggel számoljunk a megrendelés során, azonban több tétel megrendelése esetén előfordulhat, hogy a rendelés beérkezésekor ezt felül kell bírálnunk. Ez esetben a megrendelőt értesítjük a megváltozott szállítási költségekről.
A megrendelés visszaigazolása
Az online megrendelést követően rendszerünk automatikus üzenetet küld, melyben a vásárlás tényét igazoljuk vissza, de ezzel párhuzamosan még egy ellenőrzést végzünk a termék elérhetőségéről, melynek eredményéről e-mailben vagy telefonon értesítjük.
Mire figyeljen a csomagok kézhez vételénél?
Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről! A csomag tartalmát az átvételt követő 48 órán belül ellenőrizze. Ha nem jelez felénk írásban 48 órán belül sérülést, vagy hiányt, akkor a szállítást hibátlannak tekintjük, erre vonatkozó reklamációt nem fogadunk el.